Jag vill...

Har tänkt hela dagen nu och jag vill verkligen inte ge upp Lovis! Jag vill skicka iväg henne på tillridning i några månader. Funkar det inte då, så vet jag att jag har gjort allt jag kan. It's better to regret something you have done, than something you never did... Men hur ska detta gå till? Det kostar pengar, pengar som inte jag har! Och så är det något som säger mig att det skulle bli riktigt svårt att säga åt dom fd ägarna till Lovis att dom ska hjälpa till att betala detta, eller så kan man även säga "betala tillbaka en del av det vi köpte henne för", & det blir ju sant om man säger att när hon har varit iväg på tillridning DÅ får jag den hästen jag trodde att jag köpte mig ifrån början. Men det är inte alltid så lätt som det man hade hoppats på.

Nu så har man ju nästan valet att skicka iväg henne "när man har råd" eller försöka själv, men det sist nämnda vet man ju inte hur det kommer gå eftersom jag inte vet om Lovis har blivit skrämd & rädd, & samtidigt så är det ju inte bara Lovis det handlar om heller, utan även mig... När min tränare sa idag att "vi kanske skulle försöka å se om du kan sitta upp ändå, någon gång framöver"... Bara av att hon sa det gjorde mig ju nästan helt skakis, hur ska det då gå när själva dagen är här?...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0