God Morgon

Igår fick jag rida Hope igen en halvtimme. Gick väl sådär! Han är extremt skumpig i traven så mycket fokus ligger bara i att inte skumpa ur sadeln, nej men typ att komma djupt ner i sadeln. Samtidigt så måste man driva på honom mycket för han vill gärna gå så sakta som möjligt, vilket egentligen bara är skönare ;)

Nu sitter jag hemma hos mamma och ska snart äta frukost, gick upp strax innan 8 och fodrade och tog ut hästarna. Har fått pussa lite på Lovis också, eller inte pussa bokstavligt talat, det ville hon inte! :( Får se om jag kan ta några kort på henne idag. Problemet är väl att hon kommer knappast att visa sin finaste sida, så lerig! Sen så är det ju lite snyggare när hagen inte är brun/gul...



Ser inte ut som samma häst! :o


Kommentarer
Postat av: Adhd och depression, samt hobby fotograf

Hej! lust att följa varandra via bloglovin?

Kan passa på att skriva lite kort om vad min blogg handlar om.

Jag bloggar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen som försvåras för varje dag som går. Äter 13 mediciner varje dag som ska få mig att må bättre osv. Fråga gärna om du undrar något, svarar på allting!

kram

2012-04-02 @ 19:37:34
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/
Postat av: - bbella huuynh ::

hejj , lust o följas på bloglovin ? :)

2012-04-11 @ 16:54:38
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0