Får hålla tummarna!

Idag åkte jag och mamma iväg till lysekil för att provrida en 3-åring.
Hon var verkligen supersöt! Jag red henne och hon kändes fin för att bara vara 3 år och inte riden alls länge.
Kändes som att vi kom överens och att det gick bra! Tror att hon faktiskt skulle kunna klara av en LCa dressyr nu. Men får ju inte tävla 3-åringar så det vill säga att jag har hela hösten och vintern på mig att träna och då är hon nog startklar LB =) hiihii!

Var ju även och kollade på ett fölsto, hon var verkligen jätte fin, även fast hon hade en gigantisk mage x)
Kollade henne longeras lite och trava över bommar, men det blev ju självklart ingen ridning, så jag vet ju att jag tänker inte att köpa en häst utan att provrida den,  och då skulle jag ju vara tvungen att vänta ett bra tag till isf.

så jag och mamma har bestämt oss för 3-åringen! Så mamma ska ringa i morgon och säga att vi ska ha henne. Så blir det bara att hålla tummarna inför besiktning och HOPPAS att detta går bättre än förra gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0