Provridning

I morgon åker jag och mamma till gävle för att jag ska provrida 3 hästar =) Så det blir nog en lång dag, om inte annat så blir det en lång bilresa =) 30 mil dit & 30 tillbaka =) haha! Åker väl ifrån arvika klockan kvart i 7 ungefär. Alltså, tänk om jag verkligen inte har turen med mig och typ alla är helt vrånga, eller tvärtom, alla är underbara. Då kommer jag nog sitta med beslutsångest :o haha! Jag längtar verkligen, och hoppas på att det blir något utav detta =) Ska väl säga åt mamma att hon ska ta med sig kamera så hon både får filmat och tagit kort, så jag har lite bilder att lägga ut här =) Blir nog en ganska tidig kväll för min del, om jag klarar somna. Kommer väl vara såpass spänd inför morgondagen så det kanske kan vara ett litet problem med sömnen =) haha! Iiiiiiiih ;D

Ärligt talat så måste jag nog säga att jag är liiiiite skeptisk inför detta, för det är ju något med alla hästarna.
Den ena valacken har det varit andra och provridit, men hon hade inte fått något svar av dom, så tänk om dom vill ha honom ändå, då är det väl dom som får honom ? :o Den andra valacken är nästan över gränsen på att vara för liten, endast ca 158, jag som skulle ha en mellan 160 - 170. Och stoet var väl lite stoigt och i "trots-åldern" 4 ;) Så hon kunde tydligen stanna och sånt, om jag uppfattade rätt. Dessutom är hon ett sto också, och jag vill ju hellst ha en valack, pga att jag hellst vill slippa stoigheten, men vi får väl se =) Vem vet, jag kanske inte gillar någon av dom ?! :o Men det tror jag nog att jag gör.

Får se om jag hinner att skriva något i morgon, det beror på när jag är hemma igen, och om jag orkar! Kommer nog vara heeelt slut efter dagen :) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0