Camilla Maurtvedt

Japp, det är jag det ;) Nej men jag tänkte iaf berätta lite om mig själv.
Jag heter Camilla som jag redan har nämnt :o haha! Jag är 18 år, blir 19 i år.
För tillfället så är jag arbetslös men jag ska börja söka runt lite bara jag får ihop
ett suveränt cv ;) Innan jag tog studenten nu så gick jag naturbruk, hästhållning.
Hästar är mitt största intresse och det har det varit hela mitt liv.
Jag kommer att skriva i mitt nästa inlägg om hästar som jag har haft, tävlat med, osv :)
Nu så har jag och mamma 9 hästar, 8 av dem är new forest ponnyer och en nordsvensk.
Varav 2 av dem är godkända hingstar. Jag har endast tävlat upp till LB dressyr och
LC hoppning, men det har väl mest varit för att man har haft lite speciella ponnyer, haha!
Nu så letar jag för fullt efter en stor häst då min ponny tid har sprungit iväg :o
Och jag har hittat den, den perfekta (a) haha, men måste först och främst vänta tills tisdag
då vi ska se ifall en av våra new forest ponnyer går igenom besiktning och röntgen för att sedan flytta.
Och sen så måste vi ju självklart höra om hästen finns kvar, vilket är tveksamt för det var någon som
skulle provrida den nu till veckan, men det blir väl bara att sitta å hålla tummarna, för då kanske det blir en
liten resa till gävle till helgen för provridning :)

Jag har fått lite små planer om att gå ridledarutbildningen nästa år, men
då måste jag ju självklart ha en häst. men vi får se vad som händer.
Jag har gått ungdomsledarutbildning och är diplomerad hästskötare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0