:D

Idag så red jag Lovis i ridhuset, det gick väl sådär. Det var många ställen där sargen var farlig så hon gick å skenade nästan hela tiden. Men annars gick det väl bra, hon går i fin form nu och jag behöver absolut inte hålla mycket i tyglarna när hon sänker nacken, riktigt skönt!

Efter att jag hade ridit henne lite så skulle mamma få rida henne för första gången. Gick väl ganska bra då också, hon är nog inte riktigt van mammas skänkel så hon såg ut att vara lite svår att få framåt, men det gick bra ändå. Tycker hon är duktig oavsett vad hon gör, jag menar... hon är bara 3 år. :D

Idag så ska jag bjuda på några härliga bilder också! :D



Haha, kameran funkar inte riktigt som den ska inne i ridhus, så benen blir väldigt otydliga.





Mamma rider :)




Kommentarer
Postat av: Solveig

Hon är så fin, Lovis. Får nog komma och rida flera gångar ;)

2011-09-01 @ 22:02:40
URL: http://www.lovsjoen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0