Det går framåt.

Igår red jag Lovis, första gången utan att longera henne innan. Och det gick bra! Ingen galopp då heller x) Hon är lite rolig, för när jag travar runt lite så travar hon ju på men efter ett litet tag så bara faller hon isär och saktar av till skritt och sen typ stannar x) Men det är ju bara att driva på så travar hon igen :p Idag tror jag att jag verkligen måste försöka att galoppera för ska ha en privatlektion för ridläraren på stallet på torsdag och då kanske det är smart om jag iaf har galopperat lite :) Men jag får väl säga till henne att jag inte galopperat så mycket, blir nog mest travarbete ändå :)

Mamma kommer å hämtar mig halv 3 så hon ska kolla på mig rida idag, första gången sen provridningen :P haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0