Stallet snart

Ska snart gå till stallet, ska bara dricka upp min varma koppen och skriva klart här först. Sen så måste jag göra något åt min fot också! :o Har fått ett gigantiskt skavsår. Jag har väl bara mig själv att skylla, glömde mina vanliga skor hos mamma. Det är dock inte så värst mysigt att gå i skor som skaver extremt när man har skavsår :o haha! Men iaf, idag så tänkte jag försöka rida, kanske ;) Var meningen att jag egentligen skulle få lite hjälp, men isf så måste jag rida ikväll, å så länge orkar inte jag vänta :p haha! Får väl se vad som händer :)

Ikväll har jag även kvällsjouren, så då ska jag ta in alla hästarna :) Dvs att jag ska till stallet två ggr idag =) Nu känner jag att jag verkligen är i behov av en cykel! :( haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0