Halebop

Jag har haft halebop i ca ett år nu, innan så hade jag telia. Och först nu så börjar jag nästan att ångra att jag bytte. Förstår inte hur det kan vara så mycket problem och att de inte kan lösa problemen med nätet. Har haft varierad mottagning nu i nästan över en månad. Är det inte deras skyldighet och se till så att nätet fungerar som det ska ?! Min pojkvän har missat/kommit försent på hans praktik nu kanske en 3 gånger pågrund av att han varken kan ringa eller skicka sms, då det är ett stort problem eftersom att han blir hämtad av hans bror varje morgon och om de inte kan ringa eller skriva så kan ju knappast min pojkväns bror stå utanför i hopp om att min pojkvän kommer ut. Jag tror att det är väldigt många som anser att det nästan är lika bra att byta operatör nu när det krånglar så mycket med telia/halebop. Upptäckte att jag inte hade någon mottagning igår kväll vid 23 tiden, när jag vaknade i morse hade jag fortfarande ingen mottagning. Okej, att det kanske blir störningar pga att dom ska fixa 4G istället för 3G, men hur många är det som vill detta egentligen när det ska orsaka en massa problem ? Tycker också att detta är ett väldigt bra sätt för dom att lura folk på pengar, eftersom Halebop har ett "avtal" med deras kunder att om man laddar telefonen med 200 kr så ska man få skicka gratis sms och ringa gratis i en månad. Så dom borde ju tjäna riktigt mycket på det när man inte kan skicka sms gratis under en månads tid eftersom det är krångel med nätet. Tycker faktiskt att dom borde stå för dom dagarna som nätet har varit nere och ge oss kanske en 10 dagar extra på att ringa & smsa gratis. Tror i slutändan att detta kommer bli ett stort problem för halebop, då inte bara jag, utan även många andra anser att det kanske är lika bra att byta operatör. BTW, så funderar jag hur många miljoner klagomål halebop har fått denna månaden ;) skulle ha varit lite intressant :P

Om en halvtimme åker jag iväg till ATG i karlstad med Bonsai, ooooh wish me good luck :D Hoppas verkligen att vi får åka hem igen med en tom transport. Fan vad det där lät hemskt, lilla Bonsai :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0