Tänka på ett annat sätt

Istället för att tänka så att Lovis kommer att bli mycket dyrare än vad vi hade tänkt oss så får man väl tänka på ett annat sätt. En 3-åring med hoppdiplom som är inriden är värd runt 100, en summa som vi inte ens är i närheten av än. Så om det går bra på tillridningen av henne så kommer jag ju få en jäkla fin häst, som är värd mer än det vi har lagt ut på henne. Men det är ju så tråkigt att jag ska behöva vänta så länge på att få rida och träna min lilla Bäbis.

Men under tiden jag väntar, så får man väl hoppas på att någon vill köpa denna lilla ponnyn! Det är Angel, ponnyn som jag ska träna när Lovis är borta. Ju fortare hon blir såld, desto fortare kan vi skicka iväg Lovis på tillridning! Så KÖP KÖP KÖP!


Kommentarer
Postat av: Sandra - Hon med isabellen!

Fin header du har! :)

2011-11-03 @ 23:14:58
URL: http://ponnybruden.blogg.se/
Postat av: kajsa

vilken fin ponny, riktigt maffig :)

2011-11-10 @ 19:57:57
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0