Jag undrar...

Vi ska ju kanske skicka iväg Lovis till Laholm för tillridning, om det löser sig nu då. Men då undrar jag faktiskt på en liten sak, Låta henne vila innan eller efter hon har varit där, vad är bäst? Det känns ju egentligen bäst att låta henne vila innan, för då rider jag henne direkt hon kommer hem ifrån laholm och då borde det inte finnas någon risk att hon glömmer vad hon har gjort där. Om hon vilar efter så känns det som att hon skulle kunna börja strejka lite när jag väl ska rida henne igen, men jag vet inte jag. Men samtidigt så blir det väl kanske fel att skicka en häst dit som är ganska ur kondition å så, men vi får väl se, om hon nu ska dit.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag skulle nog låta henne vila efter, så hon får smälta allt hon vart med om och lärt sig =) Och bearbeta allt i hjärnan "för sig själv".

2011-11-04 @ 01:16:39
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0