Blir bara finare för varje dag som går!

Igår red jag Angel först promenad tillsammans med en annan häst i stallet. Det tyckte hon var riktigt roligt, att slippa gå själv när hon går ut. Sen så red jag henne på utebanan. Där gick hon kanon bra! Hon har tidigare varit lite piggare att rida ute och något okoncentrerad, men igår var hon jätte snäll och fin! Tog även upp stigbyglarna och red utan dem, vilket jag brukar att göra på henne.

Nu är det två personer som har hört av sig och är intresserade av henne, så får hoppas att det blir provridning och köp. Bara folk kommer hit och provrider så tror jag att hon blir såld, eftersom hon är ju så enormt snäll, det är väl bara det att folk så orka att ta sig hit, blir ju ganska långt för dom flesta. Det är ju absolut en häst som man fastnar för och blir kär i direkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0